מאמרים

השימוש בעולם התקשורת, השיווק והמדיה לבניית וקידום מותגים - המשך למאמר

כבר לפני למעלה ממאה שנים היינו עדים לבנייתם של מותגים מסוימים דוגמת קוקה קולה או פורד, אך קידומו של המותג בימים ההם נעשתה בעיקר באמצעות פרסום מודפס וכל אמצעי אפשרי אחר.

היום, תודות לרמת הפיתוח הטכנולוגי חסרת התקדים אליה הגיע עולם התקשורת והמדיה, קיימות דרכים נוספות לקידום המותג. על ידי פרסום ושיווק אגרסיביים ובלתי פוסקים אשר מגיעים עתה לתודעתו של האדם הממוצע בכל מקום – בטלוויזיה בבית, בכל מקום באינטרנט אליו הוא גולש, בשלטי חוצות ברחוב ואפילו באמצעות פרסומות טלפוניות, מביאים המפרסמים את המותג עמוק עמוק אל תוך תודעתנו. זו הדרך בה נבנה ומקודם מותג בשנות האלפיים, וקצת מפחיד לחשוב איך יראה כל עולם השיווק והפרסום בעוד כמה שנים.

גם ההשפעות של דרכי הפרסום והשיווק הנוכחיות עדיין לא ברורות לחלוטין. מחקרים רבים נערכים בנושא בשנים האחרונות, אך עדיי לא קיימת תשובה ברורה לשאלה – כיצד השיווק האגרסיבי הזה המגיע אלינו מכל כיוון משפיע לאורך זמן על תודעתנו?

חזרה לחלק ראשון