מאמרים

השימוש בעולם התקשורת, השיווק והמדיה לבניית וקידום מותגים

השימוש בעולם התקשורת, השיווק והמדיה לבניית וקידום מותגים

עם התפתחותו המואצת של העולם הכלכלי בו אנו חיים נוצר צורך הישרדותי של ממש בשיווק נכון ואגרסיבי לכל עסק שלא יהיה, על מנת לשרוד מבחינה פיננסית. אותו שיווק נעשה יותר ויותר באמצעות אמצעי התקשרת והמדיה השונים, המהווים צינור של מידע המגיע לביתו של כל אחד ואחד מהמתגוררים בעולם המערבי.

בשנים האחרונות אנחנו עדים יותר ויותר לשימוש השיווקי בכוחם העצום של אמצעי המדיה והתקשורת השונים לצורך בניית וקידום מותגים, במטרה כמובן למכור בסופו של דבר כמה שיותר מאותו מוצר.

כך נוצר מצב בו ניתן למצוא אפילו ילדים בני שמונה אשר יכולים לזהות כיצד נראית מאזדה 3 או טויוטה קורולה, ויודעים בדיוק מתי יוצאת הגרסה של האייפון החדש ומה בדיוק יש בה.

בניית מותג היא אחת הדרכים המצליחות ביותר למכור מוצר מסוים, והיא נעשית החל מהרגע הראשון באופן מודע ומכוון למטרה זו.

בנייתו של מותג מוצלח היא משימה קשה מאוד. כולם רוצים למתג את המוצר שלהם ולהפוך אותו למוכר ביותר בעולם, וכאשר כולם מנסים לעשות את זה, זה כמובן נהיה הרבה יותר קשה.

המשך מאמר